Uncategorized

درباره ما

درباره ما

DMTech Ltd. در 2011 تاسیس شد.
DMtech Ltd یک شرکت پیشروی بلغاری در صنعت اعلام حریق است. بنیانگذار میلن کیرو، مدیر کل فعلی، دارای بیش از 20 سال تجربه به عنوان یک طراح برجسته برای سیستم های اعلام حریق است.
DMTech Ltd. می تواند با افتخار بگوید: دامنه فعلی تحویل آشکارسازهای هشدار آتش، نقاط دستی کنترل و پانل های کنترل هشدارهای معمولی و قابل قبول از قبیل دسترسی به پانل کنترل آتش توسط W-Lan، با آخرین فن آوری و با ارائه نحوه طراحی آن طراحی شده است.
DMTech یک شرکت مهندسی است.
مهندسان سخت افزار و نرم افزار ما به طور مداوم ارتقاء یافته اند و ویژگی ها، عملکردها و تجهیزات جدید را برای دامنه تحویل ما ارائه کرده اند. ما فقط دسترسی از راه دور را از طریق شبکه W-Lan به پانل های کنترل آتش معمولی و مشخص اضافه کرده ایم که به کاربر نهایی اجازه بررسی، نظارت و تغییر برنامه بر روی خط و واکنش اضطراری را می دهد.
محصولات ما گواهی استاندارد اروپایی را دارند.
گواهینامه ها
با تیمی از مهندسان دپارتمان گروه تحقیق و توسعه، مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسان، ما می توانیم راه حل های سفارشی را در خانه طراحی کنیم تا نیازهای کشورهای مختلف و OEM ها را تامین کنیم.
ما به مشتریان خود اطمینان می دهیم تمام تجهیزات ما توسط بخش تحقیق و توسعه ما طراحی شده و تنها در قلمرو اتحادیه اروپا ساخته شده است.
ما از قابلیت اطمینان تجهیزات خود اطمینان داریم. بنابراین ما مشتریان خود را در یک دوره 3 ساله ضمانت می کنیم.

نوشته شده در
منتشر شده در Uncategorized

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *